Tuomariston mukaan teräsristikkosilta erottuu erityisesti huolellisesti toteutetuilla yksityiskohdillaan. Viiden metrin levyinen silta on varustettu ohjelmoitavalla valaistuksella ja itsepuhdistuvalla lasituksella.
”Parametrinen suunnittelu mahdollisti vaikeiden geometristen muotojen toteutuksen”, kertoo pääsuunnittelija Mikko Hyyrynen Rambollilta. Sillan asennus radan ylle vaati tarkkaa suunnittelua junaliikenteen jatkuvuuden turvaamiseksi.
Maaliskuussa 2023 käyttöön otettu silta palvelee sekä nykyistä että tulevaa liikennettä. Suunnittelussa on varauduttu lisäraiteisiin ja huomioitu junaliikenteen turvallisuusvaatimukset. Pääurakoitsijana toimi Kreate.
Lindhagensgatan 51, 112 43 Stockholm,
Kundservice: 08 – 400 22 620
toimitus@iradar.fi
Copyright 2024 | Industry Radar